Dilovası'nda anlamlı buluşma
İş insanı Enver Yıldırım , Dilovası Engelli vatandaşlarla yemekte bir araya geldi.

Yıldırım vatandaşlarla tek tek ilgilendikten sonra yapmış olduğu konuşmada, "Canan Yıldırım Rehabilitasyon Merkezi öğrencilerimiz ve kıymetli aileleri Dilovası Engelliler Derneği (DENAD) iş birliğinde Dilovası Belediyemizin tesisleri Asude Restuarant’da düzenlediğimiz yemek programında bir araya gelmenin mutluluğunu hep birlikte yaşıyoruz.Özel gereksinimli evlatlarımızın gözlerindeki mutluluk, yüzlerindeki tebessüm bizlere umut ve güç verdi. Bugün sadece bir yemek programı değil; sevginin, dayanışmanın, kardeşliğin ve büyük Dilovası ailemizin birlikteliğinin en güzel örneklerinden birini yaşıyoruz dedi. Program boyunca çocuklarımızın ve ailelerimizin ihtiyaçlarını, taleplerini ve karşılaştıkları sorunları ortak akıl ve istişare kültürüyle değerlendirme fırsatı bulduk. Unutmamalıyız ki hepimiz birer engelli adayıyız. Bu nedenle engelli bireylerimizin hayatını kolaylaştırmak, onların yanında olmak ve fırsat eşitliğini sağlamak hepimizin ortak sorumluluğudur. Enver Yıldırım demecinde, Bu anlamlı organizasyonda emeği geçen Canan Yıldırım Rehabilitasyon Merkezi yönetimine, DENAD ailesine, Dilovası Belediyesi Asude Restuarant işletmesine ve katılım sağlayan tüm ailelerimize gönülden teşekkür ediyorum" dedi. Yıldırım 2Dilovası olarak biz büyük bir aileyiz. Sevgiyle, dayanışmayla, birlik ve beraberlik içerisinde engelleri birlikte aşacağız. Gelecek için hep birlikte başaracağız" dedi.





